Tänndalen del 3!

.. sista delen och fortsättning från Tänndalen del 1 och Tänndalen del 2!



Uppe på 1500meters höjd! Bakom bron går gränsen till Norge..



Vi såg inga myskoxar tyvärr..



Kallt som sjutton där uppe. Måste ha vart runt -20..



.. men fint var de iallafall.









Jag och Emmy hoppade av så killarna kunde åka och leka lite.



Fast vi var även med och hoppade.. superkul.



De var jättemycket puder, över en meter på flera ställen..



"nere" på vanliga fjället igen..



Grabbarna styrde upp grillen



.. och de bjöds på korv



Efter skoterturen bädda jag och Emmy ner oss och vilade lite.
De är så grymt jobbigt att sitta och hålla i sig hela tiden..

Så nu har ni sett bilder från en kväll och en hel dag.
Partybilder och resten av dagarna spar jag för mig själv.. taskigt va :)

Kommentarer
Postat av: fanny

jaaaa ge oss party bilder ;)

2009-04-02 @ 11:08:26
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0