Tänndalen del 1!

Onsdagen den 25te mars vaknade jag med världens förkylning.. Typiskt när man är så nära semester så bryter de alltid ut på mig. Jag jobbade igenom dagen 8-15.. kände att febern kom smygande sista timmen men hade bara fjällen i tankarna. Emmy kom till maxi 15.00 och vi började vår storhandling till fjällen.. Summan slutade på runt 1600,- bara mat. Över till systemet där de också gick åt någon gustav-vasa-peng.. apoteket var också ett måste, strepsils (som räddade hela min resa), nässpray och flourtabletter..

Resan fortsatte mot mcd sen vidare till Micke i skutskär..



Där var sista packning i full gång..





Redo för fääärd...



Bilresan var lång men vi roade oss bra..



För vissa var de ett måste att ha solbrills 19 på kvällen..



Jocke körde första biten.. micke den andra..



Svårt att knäppa gruppfoto i bilen..



Väldigt svårt..



Men den blev väl bra.. ?



Efter 6.5 timme var vi framme i stugan. runt 01 på natten..
Vi började med att packa upp all mat..
Vi hade köpt frukt för ett helt regemente som så fint jocke sa..
De fanns ingen fruktskål som passa så vi improveserade lite, visst blev de bra? :)



När vi kom till stugan hade jag feber.. Frös som en gris.
Jag gick och la mig medans dom andra började korka upp..

Fortsättningen får ni en annan dag! Nu ska jag över till Emmy!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0