Tänndalen del 2!

Fortsättning av Tänndalen del 1.. Jag gick och la mig direkt när vi kom fram första kvällen för jag hade feber men dom andra börja festa på..



Micke ville inte basta utan bikini.. haha



Morgonen efter var de jag och Emmy som var uppe först. JIhoo, min feber var borta och vi fixade mysfrukost till oss och grabbarna. Uppskattat!



Emmy fick ett roligt ägg.. sög fast sig på skeden..



Vi hann knappt äta klart frukosten så var skotrarna på g..



Emmy hittade en liten istapp på vårt hus.



Sola gjorde vi också.. skitfint väder..



Skotrarna färdigmekade och klara för färd..



Jag vet någon som behöver nya byxor till nästa säsong iaf..



Första kilometern är körd, bensinstopp.. emmy ser lite inklippt ut..



Skotrarna behöver föda dom å..

..... usch vad drygt de är att lägga upp bilder. Segt och förjävligt.
I morgon slänger jag upp bilder uppe från fjället sen blir de inge mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0