Efter några timmar på stranden

Så kommer jag hem och är helt slut. Trött och hungrig.. Väntar på K, han har jobbat denna varma sommardag. Tycker synd om honom de gör jag faktiskt!!

Och lite färg har jag faktiskt fått! : )
PUSS!

Back on track

Så nu har jag duschat och tagit fram rena jobbkläder. Så nu är jag fit-for-fight för att börja
jobba igen. Men tugnt känns de, verkligen. phuuu. Fem dagar kvar tills ledig helg. Hehe

hahah

Haha, de här var lite charmig : )

usch, hållt på att frosta av frysen nu i två timmar.
Men nu är de äntligen klart och fräscht blev de : )

Promenad med Emelie klockan 15.
Så några koppar kaffe hinner jag med före.

PUSS

Sista dagen på min semester

Jaoo.. så jäkla tråkigt. Nästa år har jag sen semester och jag längtar redan : )
Ska dricka lite kaffe nu och ta en dusch sen får jag se vad dagen bjuder på.

Jag ska iaf springa i hby senare. Skönt springväder ute bara de inte börjar regna!

Lösenord

För att läsa detta inlägg krävs ett lösenord.

Big shots

På måndag börjar jag jobba igen. Hur kan tre veckors semester gå så fort? Jag gick upp när K åkte till jobbet i morse.. Jag måste försöka vänta tillbaka dygnet till på måndag. Eller gick upp och gick upp.. jag la mig i soffan och kollade på min nya favorit serie. Big Shots - Som sex and the city fast med killar. Riktig rolig är den..

Funderar på om jag ska ut och springa i hby och sen gå och sola. Ikväll vet jag inte riktigt vad de blir. Laga god mat med vänner kanske?

Sista dagen

Hej hopp! Idag är de strålande väder så jag och Elviz går hem till pappa och lägger oss i solen.
5dagar kvar av semestern.. Jag villlllllll inte tillbaka ännu!

Idag är de du och jag lillo!

Ikväll ska jag nog ta en runda med springskorna!

Äventyr i smörnäs

Se upp för långt inlägg, jag har nog aldrig skrivit så långt förut.. hehe

Vad underbart de har vart de här två dagarna. I fredags så handlade jag och emma massa gott. Fläskfile, majskolvar, läsk, massa sallad/grönsaker och massa frukostmat + frukt. I lördags så åkte vi med våra pojkvänner till Smörnäs. Hyrde två kanoter och paddlade i solsken i flera timmar. (...) Slog läger på en udde och hade en kanon lördagkväll med grillning, solning och fiske. Älskling fick kanske 10 aborrar som vi slängde tillbaka igen. Tältet slog vi upp på en stor klippa. Även fast vi inte sov så skönt, jäkligt hård.. så sov vi till 12 snåret idag. De gjorde ändå inget eftersom de regnade..

Vi åt mys frukost i tältet och när vi ätit klart så hade de precis slutat regna och de sken upp sol igen.. så då började vi packa ihop för att bege oss hemåt. Sol fast jättemotvind hela vägen hem förutom sista 500metrerna då de spöregna med jättemotvind. Bytte om till torra myskläder i en lada och åkte bil hemåt. Alla var helt slut efter att ha paddlat som galning sista biten. Vi åkte förbi mAx och åkte hem var och en till sig. Så fort vi hade slängt i oss maten så somnade jag och älskling ungefär på varandra i soffan. Som två döda sillar. Vaknade efter någon timme eller två. Mamma kom med Elviz... så som vi hade saknat honom och han oss som tur var. Nästa gång ska han också med på äventyr.. han skulle älska smörnäs och udden vi var på!

Vi kom även till forsar som var åt fel håll så älskling + joel fick hoppa ur och dra upp oss.

Fy satan vad vi har skrattat hela resan, skvättat vatten och tävlat mot varandra i kanoterna.
Till nästa gång ska vi iaf ta med oss flera flaskor med dricksvatten, myggljus, myssstift och myggolja
för fyyfan vad mygg de var. hm.. och så ska Elviz med nästa gång. + att vi ska ha feting luftmadrasser. hah.

Börjar känna av träningsvärk i rumpan, vaderna, skulderbladen och armar. schuu, nu blire film!

wohoo

Inte så ofta jag skuttar in här och skriver längre. Jag har semester och gör så mycket annat om dagarna. Idag är de inte så fint väder. Så de blir lite städ och så. Handla och göra mysmat ikväll när älsklingen kommit hem från jobbet.

9 dagar kvar av semestern. Hoppas på smörnäs och lite kanotpaddling med övernattning i tält på någon öde ö med bästa vänner. Grilla, sola och bara vara.. :)

PUSS

alla har väl smsat Eniro..

K skrev en fråga till 118100..

"Vem är Hannah Öhström?"

Fick svar: "Vi känner till en Hannah Öhström som är snygg, smart och omgiven av vänner. De är klart, är man så snäll och trevlig som Hannah är så är de lätt att bli omtyckt."

Visst stämmer de mina vänner? : )

Ella, min älskade kusin

Har vart hos min faster hela dagen. Kanon väder blev de också.. Suttit och myst med Ella hela dagen och hon är så mysig. Marcus X2 åkte och köpte en stor pool.. tog bara för många timmar att fylla den, men till i morgon så. Det blir nämligen hel dag där i morgon också. Så bikinin ska med!

Så sjukt gulliga fötter och händer.
Hon är 1 månad och 5 dagar gammal idag.
Hon vägde drygt 3300g idag när vi var på BVC..
En viktökning på drygt 200g från förra gången.
GOFISEN.

Hitta hem

De värsta jag vet är när djur far illa..
Så de kommer en eller två tårar när jag tittar på "hitta hem" som går nu på kanal 4.
Men de är skönt att se att de stackars vanvårdade hundarna kommer i rätta händer.

BIlden kommer ifrån google och har inget med texten att göra.

Älskar min nya bok

Skinny bitch heter den.. Jag skrattar verkligen på varje sida.
New york times Bestseller!

"A no-nonsense, tough-love guide for savvy girls who want
to stop eating crap och start look fabulous"

Text från framsidan!

"STOP BEING A MORON AND START GETTING SKINNY
If you can't take one more day of self-loathing, you're ready to hear the truth: You cannot keep shoveling the same crap into your mouth every day end expect to lose weight.

Authors Rory Freedman och Kim Barnouin are your new smart-mouthed girlfriends who won't mince words and will finally tell you the truth about what you're feeding yourself. And they'll guide you on making intelligent and educated decisions about food. They may be bitches, but they are skinny bitches. And you'll be one too, after you getwith the program and start eating right."

Så nu fick ni hela texten på baksidan
och här har ni framsidan..

Jag köpte den för en ynka drygt hundralapp på Adlibris
Tror redan att jag ska beställa nästa

Semester

De är så underbart att ha semester. Inga måsten.. bara vara. Synd bara att K inte har lika lång semester som jag har och att han jobbar stjärten av sig den här veckan.. 9-20 ungefär varje dag. Men då klirrar de mer när lönen kommer och de behöver vi. Vi har lite framtidsplaner... : )

Vädret är kanske inte de bästa. I morgon och fredag ska de bli kanon.. Ska kanske ta och bada med K' lillasyster någondag och så vill jag gå hem till faster och gosa med bästa lillkusinen.