Skakat om.

Mycket som har hänt, mycket som kommer hända. Jag hinner knappt med allt jag vill.. Idag är jag ledig från allt. Tackade nej till jobb och även att följa med vänner till Grönalund. Jag behöver vara själv.. ibland är de så underbart att stänga av mobilen och datorn.. bara ligga i sängen och gosa med världens bästa hund.

Ska nog gå till ica och handla lite mjölk. Ska även köpa hem lite ingredienser till att göra en tårta, världens bästa micke fyller 23 idag.. och han har beställt en godistårta!
De är väl de minsta man kan göra för en vän!




Hur blir jag hel igen efter du tog sönder mig?
Kommer jag någonsin att kunna lita på en kille igen?

Fixa den skit du har satt mig i.. så jag kan få leva vidare och kliva ur denna mardröm.
JAG BER DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0