Vårväder!!

Hursköntsomhelst att sluta 15.30 idag och komma ut till värsta vårvädret. Jackan öppen och de rörde mig inte i ryggen att bussen var sen. Hade jag inte haft lite småbrottom hem till Elviz så hade jag gått hem. Men nu har vi gått på en halvlång prommenad och de är verkligen jätteskönt ute! aaaaaaah, vill hänga in fjällräven nu!

Så vad händer idag då? Tvätta någon maskin.. Micke skulle glänsa på motorcykeln på sörby urf. kanske orkar ta mig upp dit och se några konster. Ska iaf hem till Emmy efter 20 och göra hemläxa vi fått från jobbet..



Snyggingen!

EDIT:
Föresten.. Idag är de exakt en vecka tills vi åker till fjällen. Troru vi längtar.. skulle ju vara great om någon mer ville följa.. stor stuga för så några. Hade vart guld om magnus eller runald ville följa, eller ah dom vill men har annat för sig. Jävla synd. Jag ska iaf knäppa massor med kort som självklart slängs ut här på bloggen..
eller ah, dom hyffsade iallafall :)

Kommentarer
Postat av: MissCM

oj, sån söt hund! :D

2009-03-20 @ 05:31:08
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0