Underbart att gå upp tidigt

Full rulle här hemma.. tvättmaskinen är igång.. hårfärg i håret, börjat packa lite och kaffebryggarn går på högvarv! Hoppas jag hinner sola och ner på stan idag innan jobbet men i den här takten så är de nog inga problem! De ser inte ljust ut för träningen den här veckan men sånt som händer. Men mycket skoteråkning ger träningsvärk.. (!!)

Elviz gubben ligger som vanligt UNDER täcket i min säng.. då och då sticker nosen ut och han suckar. Lillgubben förstår att jag ska åka iväg utan honom.. men nästa vecka åker jag till sälen med honom och familjen.



Ge mig en kille som kan sjunga, spela gitarr och vara lika snygg som måns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0