Jösses

Herregud vilken seg jobbdag. Trodde aldrig att klockan skulle bli halv 4! Tack och lov blev den ju de tillslut.. Nu sitter jag och väntar på Emmy. Vi ska till bilmetro för Micke ska fixa hennes bil.. äntligen kanske man kan säga. Jag längtar efter kaffet i automaten iaf. Jag är en aning trött.. snoozade i 1.5h i morse.

I morgon börjar jag inte förens vid 16.. ska åka ut till valbo och hälsa på Milton på förmiddagen är de tänkt. Han har ännu inte fått sin julklapp än.. drygt 2 månader fööörsent! De var de första julklappen jag köpte och blir den sista jag ger bort. Lite småroligt! Aja, bättre sent än aldrig!

later
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Haha ja bättre sent än aldrig ;) Väntar dej klockan 10 imon jarå :D

2009-03-04 @ 16:53:08
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0