Härlig förmiddag!

Åkte ut till Emma med familj runt halv 11. Emma bjöd på semlor.. hemmagjorda med fullkorn. Jag som inte är så himla förtjust i semlor tryckte i mig hela utan problem! Milton fick sin försenade julklapp och han har växt massa sen jag såg honom sist. En riktigt stor kille har han blivit. En kopia av sin pappa men supersöt ändå :) Jag hoppas vi kan träffas mer ofta.. nu är de för långt mellan gångerna. Jag och Emma satt ju typ ihop förut.. de var tider de! Även fast jag är en dag äldre än henne så känns de just nu som hon är minst 5år äldre. Sambo, radhus, barn och hundar.. jag är smått avensjuk :)





Lilltoken! :)

Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Tack för julklappen :P

2009-03-05 @ 21:24:13
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Niklas

"En kopia av sin pappa men supersöt ändå :)" skjyst hannah vad är jag då disgusting eller? ;) hahaha

2009-03-05 @ 21:47:01
URL: http://holappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0