checka av..

NU är jag laddad för fjällen.. åka skoter, bada bastu, festa och bara njuta av semstern med mina bästa vänner.. Hoppas de är underbart väder också så man kanske kan sitta i solen, grilla korv och mysdricka uppe på fjället!

Hur vet man att man har packat med allt? kom på nu att jag glömt linser.. KAN VARA BRA ATT JAG KOMMER IHÅÅÅG DE.. oj caps! Jag har gjort två tacolådor och i morgon ska jag och emmy stoooooorhandla allt vi ska ha med oss. Något vi inte kommer att göra är att svälta iaf..

Sen vill jag påminna att på lördag mellan 20.30-21.30 så är de Earth Hour..
sen på natten lör-sön så ställs klockan om..

Meeeen vi hörs då, later
PUSSPUSSPUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0