2 mars!

Vilken helg! Fredagen var klockren.. men lördagskvällen orkar jag inte ens kommentera. Jag och emmy satt i hennes soffa, halvsov till melodifestivalen. Senare in på natten blev de lite missförstånd. Jag och Emmy var måttligt irriterad, arg och less på 2pers....... ! De blev sent, jag bet ihop och åkte till jobbet tidigt på söndagen! När jag slutade kom Emmy och dom 2 personerna och hämtade mig. Vi handlade tacos.. eller ah, jag och Emmy blev bjudna som förlåt att dom hade vart svin! Vi åt tacos som en stor familj.. Emmy skar sig i lillfingret och blev omplåstrad, lite gnällig och ville ringa sin mamma.. haha sötnos! Vi blev kvar till sent.. såg på Beck, tyckte dock att den var dålig.. inge riktig fart i den!

Aja. Idag är de måndag.. Jag har jobbat till 16 och har nu precis betalat räkningarna. SJUKT vad räkningar jag hade den här månaden. Både Elviz årsförsäkring och linserna kom på en och samma månad!

later
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0