woho äntligen!

Kanske dags att uppdatera lite. Helgen var så underbart bra. Sthlm, Chris B och vänner och fest! Haft ganska mycket ont i nacken som leder till en huvudvärk som heter duga men jag biter ihop! Gårdagen spenderades med vänner, bakismat och en film.. och vänner, sa jag de?!

Efter jobbet idag blev jag hämtad av bästa faster.. (har bara en iofs, hon är bäst iaf..) jag skulle vara barnvakt åt Ella, världens underbaraste barn. Så i någon timme var vi ensamma och vi hann med ganska så mycket! Träna gå, både med och utan gå-vagn.. sen åkte hon runt i gåstolen minst lika bra som en pensionär åker permobil. Vi åt också mat.. och vi spred mat om kring oss, torka på både bord, stol och golv.. Bytte om till pyjamas och satt i soffan och mös.. jag med kaffe och Ella med majskrokar. Strax efter kom faster hem och mysandet fortsatte!

Elviz har fått sitt nya sele idag.. Ett blått kom, jag beställde ett grönt.. men what the heck.. han var så snygg! Måste fixa en bild..

Veckan är så gott som fullsmockad. Härligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0