Vill också bara tillägga...

... de är inte bara jag som tröttnat!

Jag blir så less på folk som inte fattar att alla har olika värderingar på livet.. de spelar ingen roll för vissa om man tar pensionen på ICA, spelar ingen roll för vissa om man inte vart ut och rest innan man skaffat barn.. spelar ingen roll för vissa att inte tjäna miljoner.. vi vet att de spelar roll för dig.. go for it.. gör karriär vad fan som helst.. Lägg inte så mycket energi på vad andra gör. Kolla på dig själv och se hur du kan bli en bättre människa istället..

Jag har iaf en underbar familj, jag har jobb - i dagsläget är de inte läge att säga upp sig, jag vet att jag kommer plugga vidare när jag är redo.. men de viktigaste.. jag är så jädrans nöjd med mig själv, jag är en bra människa.. och de märks för jag har så bra människor runt omkring mig.. är du ingen bra vän, näe- då har du inga vänner heller..

Jag skulle aldrig såra en vän för att må bättre själv.
Näe, nu har jag sagt mitt... :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fruktansvärt bra skrivet!!!!

2009-01-27 @ 07:24:06
Postat av: de e nice.

vi borde prata om det här ämnet på msn. "vänner" och vänner..

2009-01-27 @ 09:29:12
URL: http://iln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0