Kanske dags igen!

Kanske är dags att uppdatera igen! Skaldjursfesten i lördags vart hur lyckad som helst. Jag åt hur mycket kräftor som helst och ändå vart de hur mycket som helst över! Senare spenderade jag kvällen hos Mimmi och slutade kvällen på krogen! Sjukt kul. Träffade på Emelie och Elin.. som jag inte sett på evigheter!

Veckan sprang förbi och jag har hunnit med en del. I måndags efter jobbet gick jag till Emelie, vi kollade på tv, snackade och åt två omgångar popcorn! Efter jobbet i tisdags träffade jag Sandra och hennes son Adrian på en fika. Trevligt var de, synd att de inte händer så ofta. Adrian är 9 månader och hur söt som helst. Grädde tyckte han om också.. hehe..

Idag kom syrran och hennes R förbi och väckte mig i morse. Dom hade lämnat Zony för kastrering.. vi åt frukost hemma och lunch på stan! Mysigt!

Imorgon bär de av till huvudstaden.. Shopping, lunch/middag och Chris Brown på kvällen! Längtar som en tok, skönt att göra något annat och bara fly en jobbdag! Synd som sjutton att min denicea inte är hemma i sthlm i morgon.. hon skulle neråt i landet. Typiskt sånt där!

GO YOUR OWN WAY!

Kommentarer
Postat av: K

You can go your own way, go your own way...

2009-01-23 @ 00:18:13
URL: http://www.kimlidberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0