Dehär kan bli en kanonkväll!

Kom hem från jobbet för en stund sen.. Nu ska jag börja göra mig iordning.. antingen åker jag hem till syrran och R och äter hamburgare med dom.. eller så möter jag upp dom utanför bowlingen runt 21.. vi ska nämligen spela discobowling ikväll! jättekul!! Någon cider ska vi väl dricka samtidigt! :)

Bröderna grus kom och handla precis innan jag sluta så dom körde hem mig! Dom tyckte jag skulle följa med till sandviken ikväll och gå ut där. Arvingarna är ju där ikväll! Dom skulle höra av sig och ringa runt 22.. så de blir nog att jag följer med en sväng, dom åker trots allt till funäsdalen i morgon och blir där en hel vecka. Och sen kommer jag mer än säkert träffa amelie där också.. och de var inte igår man såg henne.. :)

I morgon blireeeee jobb. 10-20.30 så ni vet vart ni har mig i morgon!



Ni betyder så mycket för mig!!


Kommentarer
Postat av: Berta

hahah! Ja, det ska du bli! =) Näe, jag bara diggar dig helt enkelt =) Ses ikväll på arvingarna då! ;D

2009-01-31 @ 20:47:01
URL: http://sarabertas.blogg.se/
Postat av: de e nice.

pussar & kramar!

2009-02-02 @ 10:57:11
URL: http://iln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0