Ännu en dag!

Jobbade 8-16 idag. Åkte buss med Danne i morse.. tror han gäspade 511ggr. Stackarn, han om någon är ingen morgonmänniska och så sätter dom han på förmiddagskursen. Aja, själv hade jag en skitdag. Gjorde veckotidningarna idag och ingenting gick som de skulle.. krånglade hela tiden. Tråkigt, jag som brukar tycka de är så kul!

När jag kom utanför porten hemma så mötte jag mamma och Elviz.. dom skulle ut på en långprommis. Jag bad dom vänta och sprang upp och kissa och sen så gick vi i 1.5h. Jätteskönt väder och Elviz är så duktig. Han är under upplärning nu.. vi går med honom utan koppel och de går verkligen jättebra. Han håller sig intill oss och när han får sina ryck och springer och vi tycker han kommer för långt ifrån så visslar mamma (jag är också under upplärning av att vissla) så vänder han och kommer som en kanonkula tillbaka! Han är världens gladaste hund när han är lös!

Nu ska jag fixa till lite tacorester och äta lite. Sen blir de nog lite häng hos Emmy!

Jag är LEDIG i morgon! Woohooo!



Kommentarer
Postat av: Kim

Du borde fråga om rättigheter innan du lägger upp min bild ;)

2009-01-27 @ 22:26:39
URL: http://www.kimlidberg.se
Postat av: emma

skorna kommer ifrån footlocker.com

2009-01-27 @ 22:39:12
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0