På sidan av mitt liv

I mitt underbara liv så finns de ett dåligt hörn. Ett hörn jag vill glömma, ett hörn som jag hatar att prata om.. eller att tänka på. Jag mår så sjukt dåligt av att de hörnet finns.. De är samma person som skapat mitt hörn som kan ta bort hörnet.

Och idag har jag tänkt på de dåliga hörnet och pratat om de med både mamma och Emmy. Varför känns de som jag blivit överkörd av en lastbil och sen doppad i gavleån?


De svider i magen.. välkommen kära magkatarr.. inte en dag försent.
Vad bra att livsglädjen är på topp innan man somnar!

Kommentarer
Postat av: Berta

Hoppas det känns bättre idag.... Vill ju att min idol ska ha det bra ;P

2009-02-12 @ 10:52:57
URL: http://sarabertas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hännah banäna, Lust att ses någon dag framöver? :)

2009-02-12 @ 11:24:51
Postat av: de-E-nice

prata med mig också. jag vill finnas där!

2009-02-12 @ 13:15:57
URL: http://iln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0