Gårdagen!

Igår kväll hade vi bord på interpool. Hade nog lite förhöga förväntningar på de stället. Första gången jag åt där och de var bra. Men bara bra. Inget speciellt.. men nästa gång blir de något annat ställe! T.ex Magnus beställde kaffe.. men som blev bortglömt?!

Iaf bion var såå underbart bra. Män som hatar kvinnor! Riktigt starka scener och småläskig. Mycket sevärd!

Nåväl.. nyss kommit hem från jobbet. Mycket kunder men dagen gick asfort, superskönt! Maten är på G sen blir de dusch och hem till Emmy! Vi ska väl vara med Micke och Jocke.. dom är på hockey nu, som jag också ville gå på! Men man kan inte göra allt försöker jag lära mig!

laater
PUSSPUSS

EDIT: Fick en kommentar; Anonym om Gårdagen!: "Inget speciellt för att en kaffe blev bortglömd" Jag tycker inte att de var något speciellt. Maten var god, servicen var bra (förutom kaffet).. Thats it. De var liksom inte wow, dit vill jag gå och äta varje dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inget speciellt för att en kaffe blev bortglömd?

2009-03-02 @ 09:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0