Bästa lördagen på länge!

Började kvällen med discobowling.. hm.. undra vem som vann? hoho, jag var en självklar vinnare!! moahaha.. skitkul var de och jättebramusik spelades! Efter bowlingen åkte jag med mina 3 vapendragare till sandviken.. Underba-a-aaaara killar! In på lobby där de var mycket folk som ville se och höra Arvingarna! Så lyckad kväll och jag har nog inte haft så kul på länge! Fast jag var lite klumpig när jag skulle ta ut pengar.. "vad fasen.. man kan bara ta ut 500-sedlar.." jag syftade på att så mycket ville jag inte ta ut för då skulle jag göra av med allt... well well.. trycker iaf en nolla för mycket och bankomaten spottade ut 5000kr.. GAAAHhh.. Eftersom Magnus var nykter och körde oss framochtillbaka så tyckte han att de var bäst att han skulle hålla reda på mina 10 femhundralappar! De gick bra och jag blev kvällens pajas! Dessutom älskade alla min t-shirt! woohoo!

Kom hem strax innan 4a på morgonen.. sa tack och godnatt till mina vapendragare som släppte av mig och sen åkte dom DIREKT till funäsdalen.. Vilka puckon.. tycker synd om magnus som först fick vara den som var nykter och köra till sandviken.. sen att han körde 40min till.. men de hade gått jättebra iaf!

Vaknade på söndagen och önskade att jag vore död. De var inte de roligaste att gå upp kl 8a för att åka till jobbet. Dessutom att jag jobbade till 20.30.. men dagen gick fort och Emelie kom och hämtade mig, vi åkte till henne och drack massa cola, åt godis och chips med dipp! Tittade på Beck gjorde vi också.. medans vi pratade massa strunt. Kom hem runt halv 12.. somnade bums och upp i morse och jobba igen!.. Dagen idag flög iväg och nu sitter jag och väntar på syster och R.. vi ska åka till IKEA! Bästa IKEA! När jag flyttar hemifrån igen så kommer jag att bo där. Ungefär.. och jag vet vem jag ska dra med mig.. Erika, hon älskar också IKEA! :)

De var de. Föresten så vaknade jag upp i söndags med en blodblåsa på fingret.. spränga eller inte spränga?



En ryggtavla av mig fanns bland vimmelbilderna..
Amelie och Berta!?! varför sågs vi inte i lördags?! Ni borde ha sett en färgglad, överlycklig brutta skutta runt :)

Kommentarer
Postat av: Ammi

fröken fräken! Ja vi hade bara fullt upp och buggade buggade och buggade.. Men jag måste sett din rygg en gång för jag kommer ihåg att jag tänkte "Fan var inte detdär tröjan som jag såg på H&M häromdagen? Jag kanske skulle ta och köpa den ändå" (Sen kanske den inte är från H&M, men ändå =P Hade du skoj då?

2009-02-03 @ 22:18:24
URL: http://amelies.blogg.se/
Postat av: Berta

Hmmm med tanke på att jag var nykter så borde jag ha haft lite koll och kanske set dig. Men har kommit fram till att jag var nog den med n´mest nminnesluckor... Undra vad det kan bero på... inte åldern va?! =P

2009-02-04 @ 09:45:32
URL: http://sarabertas.blogg.se/
Postat av: Berta

Åh tack! =D Det ska jag nog, tills jag tröttnar iaf ;P

2009-02-06 @ 10:28:34
URL: http://sarabertas.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja men hallå? vem vill inte till IKEA ? :)

2009-02-08 @ 16:29:39
URL: http://driimii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0