Roligt med spekulation

De spekuleras väldigt mycket om mig och micke. Fick ett mess i morse "jag visste att du och micke skulle passa bra ihop" BAH? Jag och micke är inte tillsammans, inte ens på väg att bli.. vi är bara mycket bra vänner. De är lite roligt att folk spekulerar och tar för givet. De är lika med min pappa han tror/trodde också någonting.. likaså Emmy's pappa.. men de var lite kul..

När micke hade fixat emmy's bil..
Emmys syster: vem är de som har fixat emmys bil?
Emmys pappa: hannahs pojkvän..
Emmys syster: vem är de då?
Emmys pappa: micke..
Emmys syster: men dom är väl inte tillsammans..?
Emmys pappa: jo dom kommer ju alltid tillsammans.

hehe.. men ingen kommer till skada, jag och micke bara skrattar och skämtar om de.

I fjällen hade inte bara micke mig som flickvän utan emmy också. Fast de var självförvållat.. När de var något drygskaft klängandes på mig eller emmy på dansgolvet högg micke in med "du, de där är min flickvän" killarna trodde väl tillslut att micke hade två tjejer. Den kvällen var kuul.. och vad är oddsen om man går ut i fjällen och träffar på en jobbarkompis?

Jag är singel, de var de jag ville ha sagt med detta..
Tjaaaoo, PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0