men är de nå skönt väder ute eller..

Superskönt väder ute.. blåser lite för mycket meeen de duger! Klockren morgon och förmiddag.. och ännu mera klockren kväll?

Skulle bara in och skriva att i fredags morse vaknar jag strax innan fem utav blinkande saftblandare på gatan nedanför. 3 brandbilar och 2 polisbilar.. coolt tyckte jag ända tills jag såg brandmännen springa in i MIN port.. jahapp tänkte jag, vad är de nu som har hänt! Jag flög upp ur sängen, drog på mig en handduk och gick ut ur mitt rum.. där jag börja känna röklukt! Fick lite småpanik och gick in och väckte mamma och sa att hon borde vakna. Hon höjde rösten och sa "släck lampan".. hon kom ut i hallen och konstaterade också att de var något lurt och att de luktade ganska mycket rök i vardagsrummet!! Vi stod i fönstret och såg brandmännen åka efter 30 min kanske.. då kände vi att de var ganska lugnt ändå! Mamma gick och la sig men jag kunde då inte somna om. Polisen stod kvar ett bra tag till..

nu såhär efteråt låter de ganska b. Men bra skakis var jag in action.. nåväl de var min kära granne iaf som spöka.. jocke min gamla klasskompis, tycker ganska synd om honom.. var med på GävleDala och allt! SEHÄR!

De kommer bli några mess till honom i framtiden. "inge ägg inatt va!" haha..



Kommentarer
Postat av: de e nice.

hur mår du, nuförtiden? :)

2009-04-18 @ 16:31:03
URL: http://iln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0