Jöbbet

Tillbaka på jobbet igen. Allt var som vanligt efter 5 dagar men ändå inte.. börjat en ny snubbe i kassan, Elias.. Mer än jätte okej.. Han har mer än alla paddlar hemma iaf(?) Min vapendragare emmy kom och hämtade mig när jag sluta.. hon, jag och sophie åkte och tvätta sophies bil i biltvätten.. sen hem till sophie, emmy somnade typ i soffan.. skittråkig kompis jag vet. Jag slet tag i henne och vi åkte därifrån.. vi satte oss i bilen, jag drog på volymen och började toksjunga till musiken.. efter några rader var emmy på g igen.. yes, men efter några varv runt i denna stad gav vi upp.

Min trötta kompis..



Den som väntar på något gott...
PISSPISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0