1 april..

Igår kväll gick jag hem till Emmy och vi bestämde oss för att göra något. Vad finns de att göra i den här staden? Ingenting.. så vi bestämde oss för att gå till Interpool där vi började med en cider. Jag messade med Kim på jobbet och han kom efter ett tag. Han åker till Magaluf nästa helg den lyckosten, kommer sakna han nå grymt! Ja kanske ska ta och åka och hälsa på..

Idag efter jobbet cyklade jag hem till Ella. Så sjukt att man kan må så bra av en unge på 10månader.. Sen cyklade jag vidare hem till pappa och blev bjuden på te och smörgåsar. Han visade stolt upp sin sprillans nya båt han har köpt så de blir till åka ring i sommar då..

Nu väntar jag på att Emmy ska komma hem så jag får vara lite med henne innan jag åker till sälen i morgon.

Har du blivit lurad idag? .. inte jag iaf, sjukt tråkigt. Jag har inte lura någon heller.. men vårkänslor de har jag, riktigt skönt väder idag!

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0