För att göra några månader kort!

Hörrni nyfikna bloggläsare.

För att göra två/tre månader kort så kan jag skriva.

Jag och K har gjort slut. Jag har flyttat hem till mamma.. de känns otroligt bra. Tråkigt också givetvis.. men livet är hårt. men just nu rullar livet på hur bra som helst. Jag har skaffat mig underbara vänner även en bästa vän. Jobbat mycket och inte alls vart hemma så mycket. Vart i sthlm och hemma hos linda.. och blivit stammis på Heartbreak! De bästa av allt är... att jag är så förbannat lycklig.

De är drygt en vecka sen min Linda flyttade till Marbella för att plugga spanska. Under veckan har vi pratat på msn och facebook.. men ikväll så ringde hon mig. Undra hur många ggr vi sa att vi saknade varandra.. hehe.. Hon trivs jättebra och hon tjatar naturligtvis på när jag och cillan ska komma ner och hälsa på.. Så i morgon ska jag ta ett snack med henne så kanske vi bokar biljetter i veckan.. 27grader och sol.. och världens bästa Linda! De kommer bli grymt!

En till sak som är bra att jag och K är så pass bra vänner att vi umgås och han har Elviz ibland när jag jobbar.. De är underbart. Jag hoppas de förblir så!

Jag älskar även min familj så mycket!!

Kommentarer
Postat av: sabina

Ah, jag misstänkte att det var så du hade gjort =) Men tack, då vet jag.

2008-10-21 @ 12:53:33
Postat av: Linda

Looooove u baby!

2008-10-21 @ 19:34:18
URL: http://princesspink.blogg.se/
Postat av: MATILDA

va kul för dig :)

2008-10-22 @ 20:41:37
URL: http://matildahammar.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu vill vi se lite uppdatering här :)

2008-10-25 @ 10:03:59
Postat av: josephine

skönt att du mår bra iaf. kram

2008-10-25 @ 11:11:25
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0