Godmorgon!

De är så skönt att sova ut. Jag gör de alldeles för sällan.. Jag kom hem från Marbella natten till onsdagen. En helt oförglömlig resa och jag längtar tillbaka varje sekund. De tråkiga är att Linda förmodligen inte kommer hem under jul, hennes födelsedag och nyår.. men jag är glad för hennes skull att hon har fått ett bra jobb, bra lägenhetskompisar och att hon trivs och mår bra!

Jag ligger fortfarande i sängen och håller på att hostar sönder mitt bröst. Har hostat i evigheter känns de som.. tur att jag har en snäll mamma som just nu är på apoteket och ska köpa hem något bra mot hosta. Så den här helgen blir lugn. Nästa helg fyller syrran år och nästa helg ändå är de julfest med jobbet. Sjukt vad jag längtar..

näe, frukost låter bra! (fast helst av allt vill jag äta brunchbuffe på room.. Linda lova att äta åt mig också i morgon?! Antar att ni ska dit. Söndagstradition i puerto banus... saknar er alla)


Kommentarer
Postat av: crazyangel

Heej. Okey, nä Niklas mamma ville ha något liknande til Dior men vi tänkte att hon är så smart att hon skäller förmodigen när hon inte har ett sånt där skällhalsband och är knäpptyst när hon inte har det på.



Jo här är det bra. Milton var ju med om en liten olycka förra veckan men mår bra ändå. Klart du får hälsa på, hör av dej innan bara.

2008-11-15 @ 16:20:36
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: de-E-nice

fina hannah. <3

2008-11-15 @ 18:08:10
URL: http://iln.blogg.se/
Postat av: Linda

Hannnnnnnnnnnnnnnnah gumman! Jag sakner dig sjukt myckt, och tjejrna med! Ikväll ska vi ut med Chris "were are u loca" Tomic, ska bli sjuk kul, men jag vill ha dig här! Det verkar bli suits och sen olivia. Jag lovar dig baby att äta på Room åt dig imorgon, ska sätta på mig rött för att matcha Daniels söndagsoutfit ;) Jag kan knappt håll amig tills du kommer i vår, vi ska ha galet roligt. Pussar

2008-11-15 @ 22:30:36
URL: http://princesspink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0