Ärlighet vara längst

.. rätta mig om jag har fel men hur de än ligger till och hur farlig sanningen är så är den alltid bäst att berätta. Än att komma med en lögn som alltid spricker och sanningen kommer fram iaf. Så som de blev idag.. du kom med en lögn, jag visste att du ljög mig rakt upp i ansiktet men jag sa inget. Mindre än 2minuter gick och sanningen kom fram.. Hur tror du mitt förtroende är för dig nu? De känns så jävla jobbigt.. efter allt jag försöker och ställer upp på dig.. försöker med allt för att få dig på fötter och du ljuger mig i ansiktet både en och två ggr. Sanningen i sig var en skit sak som jag egentligen inte ens bryr mig om..

Hur långt ska jag gå? hur länge ska jag orka vara snäll..? Tänk efter vad du gör och säger. Se dig omkring.. dina riktiga vänner och ditt ex försöker så väl.. nu är de din tur att visa att du förtjänar oss i ditt liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0