Tror ni sommarn är här?

Jag flög upp i morse när klockan ringde. Gjorde mig klar och gick till jobbet. Skön 30min promenad innan jobbet. Slutade 14 och cyklade hem. Underbart väder.. Så skönt. Kommer aldrig sluta tjata om att jag älskar sommarn.

Kom hem och gick en 45min prommis med Elviz.
Han fick springa lös och jag satte mig ner på en gräsmatta och väntade på att han skulle busa klart med alla pinnar och kottar.

Nu har vi precis ätit klart. Idag gjorde jag kyckling och grönsaker i sötsursås. Mycket gott och älskling tyckte de var mer än godkänt! Lucky me! I morgon är jag ledig. Sååå skönt. Jag ska bara vara ute med Elviz och träna lite lydnad med honom.

Här har ni en vääääääldigt slapp Elviz!

image443

Kommentarer
Postat av: josephine

svar: tack hannah ;) sweet elviz

2008-05-04 @ 20:57:46
URL: http://josephinewestling.blogg.se
Postat av: Karin

hehe så brukar lill-Alfons också ligga:p

2008-05-04 @ 21:27:56
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0