Trevlig dag!

Åkte innan 9 i morse vår tur mot falun och borlänge! Väl framme på Lager 157 som är ett stort outlet så kom besvikelsen. Hittade typ inget. Har hört så mycket om de att de ska vara så bra med mera.. men näe. Ingen av oss fyra shoppade värst mycket. Så vi åkte vidare mot borlänge och kupolen. Blev lite mer fynd där.. Var mycket folk, amy diamond var också där och sjöng... kom hem igen vid 16. Trevlig dag absolut.. Joel och Emma är störtsköna. You make my day guys!

Skulle hämta Elviz hos pappa på hemvägen men blev intill tvingad att stanna på mat!
Gott med grillat! Nu har precis emma och joel cyklat hem. så typ 12h har vi hängt ihop idag! Jävla nice...

Nu tänker jag lägga mig i sängen och slå igång en film. Börjar 8.30 i morgon, fast skönt att jag bara jobbar till 14. Då lägger jag upp lite flumbilder från idag! Blev väl en del kan jag säga!

Hoppas ni har haft en bra helg och haft mycket sol!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0