Sista april!

Herregud vilken dag, kväll och natt. Lämnade Elviz hos mamma. Han sov hos henne till idag. Vid 14 tiden åkte jag och tre killar och skulle inhandla kvällens mat. De gick inte så lätt att planera med tre killar. De skulle ha fläskfile och hamburgare. Potatissallad och potatisgratäng. Men deal.. och så fixade vi en gigantisk stor sallad.

Vid 19 tiden började de komma folk hit. Vi började grilla och dricka alkohol. För vissa gick de bättre att dricka än att grilla. Vi åt länge, skrattade och prata massa. Sju personer som vi var.. och massa mat blev de över som vanligt. Vi förflyttade oss från köket till vardagsrummet. Spelade ett och ett annat tv-spel. De var röjj. Galet. Vi poppade musik och hoppade i soffan.. Dubbel galet och sjukt galet kul hade vi. Singstar tog jag hem som vanligt.. och GH är inte min grejj. Men allt spelades såklart för alla skull.

Vid 00 gick vi ner mot krogen. Vår skara på sju personer blev helt plötsligt tre utanför krogen... Vi tappade några efter vägen helt enkelt. I krogkön träffade jag på jobbarkompisar och snygg Emelie. Vi gick på toa tillsammans sen skildes vi åt. Jag hade varken hemnycklar eller mobil med mig så jag hängde efter K.. Han gick runt och fota lite. Något han brinner för. Småtjejjer som ryckte honom i skjortärmen för att vilja bli fotade. Gölligt. Träffade en överlycklig Mia också. Så söt så man blir galen!

Vet inte riktigt när vi gick hem men vi köpte hem mat från södergrillen och var hemma till 02. Tyckte inte att jag var så värst dragen men när klockan ringde 7 i morse så kände jag mig ruskigt sliten. Inte alls sugen på att åka och jobba. Men de blev en och en annan vinflaska igår. Gick till bussen eftersom cykeln stod på jobbet.. och inte en människa var ute. Helt dött.

Jobbdagen gick ganska bra. 3Liter vatten och kyckling pasta i magen så vart de kanon. Efter jobbet cyklade jag hem till mamma och fick fruktsallad. Elviz var så sjukt galet glad att se mig och jag honom förstås. Jag och K kom hem nästan samtidigt.. Vi bestämde oss för att de skulle bli pizza och 2liters cola ikväll och minst sagt. Pizzan ligger i magen och colen är halvt urdrucken.

De blir nog en rulle sen sängen. Jobbdag i morgon också. Jag har en hemlis att berätta sen angående mitt jobb men de tar jag när de är lugnt att säga de. Well well gårdagen var så grym och tillsammans med de vännerna så kan man inte ha de bättre. Jag vet att jag har lovat en massa bilder. Men ni får nöja er med en bild på mig från gårdagen så ska jag pilla ihop ett kollage av de andra bilderna till i morgon.. Hoppas ni också ha en bra sista april.

Mennee.. PUSS

image440

En gång elitgymnast, alltid elitgymnast ;)

Kommentarer
Postat av: D.

jag vill också vara lika snygg som du.

2008-05-01 @ 22:37:39
URL: http://[email protected]
Postat av: Karin

hehe underbart. och vilka snygga kläder du har, snygg va du me:) ser nice ut

2008-05-02 @ 08:25:38
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: MATILDA

hihi va söt du är :D

2008-05-02 @ 10:43:30
URL: http://matildahammar.blogg.se
Postat av: josephine

fin outfit Hannah.

2008-05-04 @ 17:41:15
URL: http://josephinewestling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0