Såå nu kan jag snart fylla år!

Nu har jag bakat Banankaka, Drömmar (mina special) och Chokladbollar.. I morgon blir de att baka kanel och honungsbullar och självklart ska jag baka en tårta! Att jag väntar med att baka bullarna tills i morgon är att jag vill att bullarna ska vara färska och knappt hunnit kallna innan gästerna kommer. Plus att de doftar så ljuvligt i hela lägenheten av nybakta bullar! :) Syster skulle ha hjälpt mig att baka, men hon är på studentkryssning. Men hon kommer säkert och hjälper mig med tårtan i morgon. Massa bilder kommer i morgon.
Ni kommer drunka i dem.. haha.


Kommentarer
Postat av: D.

snart är du äldre än mig :)

2008-05-12 @ 23:42:21
URL: http://denicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0