Vilken helg!

Kanon trevlig helg med nära och kära. Inte haft tid att blogga på helgen helgen.. Jobbade till 17,30 på lördagen. Kom hem och hade matmys med emelie, syster och hennes R. Slutade med ett x antal vinflarror och singstar i katastrof.. haha. Så sjuukt kul.. Söndagen jobbade jag till 15, mötte upp emma på en hundpromenad. Hon bjöd med mig hem till henne på hemmagjord pizza som blev kanongod. Lite film och skitsnack gjorde så att timmarna flög förbi. Vid 22 drog jag mig därifrån, ringde k som höll mig sällskap i telefonen ända hem.

Idag ska jag plugga inför matteprovet på onsdag, då även älsklingen kommer hem. Saknar ihjäl mig, nu är bara två nätter kvar. Sen får vi fyra nätter med varandra tills han är tvungen att åka igen.. bökl, neee nu kaffe och solgroddar. Perfect and delicious breakfast

image379

Kommentarer
Postat av: erika

tack för en underbar kväll sis !!!!

2008-03-10 @ 15:35:46
URL: http://btrfly.blogg.se
Postat av: emelie

faaan. vart fast i valbo efter jobbet idag.. så hann inte hem så jag kunde träna.. :/ Men vi kan väl ta det en annan dag? :)

2008-03-10 @ 18:53:55
URL: http://tufflans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0