Usch och fy

Hej gott folk! Tillbaka på jobbet idag, kändes inte så bra. Började med en stressig morgon, glömde sätta i linserna och något smink var de inte på tal om klockan 7 imorse. Väl hemma möttes jag av en superglad chihuahua.. vi gick en långpromenad och nu ska jag göra lite mat sen så gott som placera mig vid tvn. Om jag inte får något ryck och går till h-by och går en pw innan de blir mörkt, eller är de redan mörkt? Undra om jag ska lägga ut någon vikt? Efter fjällen resan så tror jag inte att jag har gått ner. Nu blev jag mer taggad på en powerwalk...

Är de någon som kanske är sugen på att följa med på en prommis? Med eller utan hund. ANYONE?

Puss.

image367

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Snyggvovve :) blir så stolt när ja ser han :) Är som att kika på sin EGEN bebis. Jag har ju faktist vart med på ett hörn och gjort han ;);)
Ja följer gärna med ut och går nån dag. Även om det med min fot inte går så jäklans fort. men nu är ja ju nästan bra iaf :) Vill inte äventyra nått med värsta tempot men en liten prommis :)

2008-03-03 @ 18:45:19
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0