Skön, lång Långfredag

De blev en pizza idag. En CurryChicken utan chicken. Hannahs speciale. Varken jag eller Emelie orkade hela pizzan. Vi mådde lite smått dåligt. Tog oss ut i snöovädret och gick mot stan på jakt efter present till K's lillasyster. Som vanligt när man ska handla åt andra så köper man saker till sig själv men jag hittade såklart till henne också.

När jag kom hem så tänkte jag sova en timme på soffan. En timme blev snabbt tre timmar. Så hoppas jag kan sova ikväll då, så jag kommer upp till jobbet i morgon. Sista natten själv, i morgon kommer K - kärleken min!

Nu ska jag traska hem till mamma och äta kinamat. Sen kommer Emelie hit och vi ska äta fruktsallad och kolla på någon film. Förmodligen Heartbreakhotel..

image392

You make my day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0