Oj vad synd de är om min prins

Nu är Elviz kastrerad och hemma sen någon timme. Han är lite slö, ligger i sin korg och tittar när jag diskar och städar lite. Han hatar tratten har han på huvudet. När vi kom hem så skrek han samtidigt som han försökte ta sig framåt. Jag har försökt få han dricka vatten och han har fått i sig lite. Han repar nog sig fort, veterinären sa att han var en kämpe när han vaknade till så tidigt efter operationen och var pigg. Han låg i buren och skällde lite när de kom andra hundar. Ikväll tror jag att han har vant sig med tratten och kan gå normalt.

Om Elviz är piggare ikväll så att jag kan lämna honom en timme själv så ska jag gå och bowla!

image374

Min kämpe!
(Bilden är inte ifrån idag)

Kommentarer
Postat av: Louise Caroline

Men stackarn! Berövad hela manligheten! ;) Haha!

2008-03-06 @ 18:29:38
URL: http://l2008.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0