My love!

image368

Min snygging!
Han ser lite hård ut men han är en riktig mjukis.
5dagar sen vi sågs sist, 9dagar tills vi ses nästa gång.
Jag saknar dig varje sekund när du inte är hemma.

Min kärlek, 2år - 8mån - 8dagar har vi vart tillsammans!
Midsommarafton 2005!

Hur länge skulle du klara av att vara utan ditt-bästa-du-har-i-hela-världen?
1dag? 1 vecka? någon månad? Efter 3dagar tycker jag att de är pain in the ass.
Men de är bara att hålla ut. Ta sig i kragen och låta dagarna gå, träffa vänner och familj.

Är de någon där ute som också är gräsänka får du gärna adda mig på msn.
[email protected]

Kommentarer
Postat av: Karin

hehe jaså.. har inte smakat kiwi pankisarna än, bara äpple igår men dom var supergoa:) hehe på giraffen, coop tror jag det vA:p

2008-03-03 @ 20:41:50
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: crazyangel

Klart ja tycker han ä snygg :) Du hörde ju minmoster, hon tyckte han rörde sig som en häst ;) Kanske ska tat på onsda då? kan ju bli lite svårt när han precis fått bollarna borttagna ;)

2008-03-03 @ 21:07:10
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0