Jag är så sämst

Bowlade igår med syster och hennes nya R. Han är så topp skön. Säger vad han tycker och är rolig. Han är inte ett dugg blyg. Han och min K kommer att gå kanon bra ihop. Även fast jag förlorade så var de skitkul att spela. Jag kunde inte koncentrera mig när de på banan brevid gjorde typ 10 X på raden. Jag gjorde 3 X, dock var 2 av dem övertramp! Såååå typiskt mig

Imorse var jag i skolan 1.5timme och hade en genomgång inför provet vi har på onsdag! Kommer nog gå kalas om jag pluggar lite i helgen. De som inte klickar sådär riktigt är väl att rita grafer. Men jag hinner träna mera så kommer provet att gå som en dans hoppas jag!

Idag ska jag och Elviz ha mysdag. Han har repat sig kanon bra efter kastreringen men han är fortfarande super livrädd för tratten så jag försöker låta han vara utan så mycket som möjligt. Den pencilinen han får knaprar han som godis. De är kanonskönt! Ne, nu lite kaffe på de här!

image375

Bästa systrar

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Du behövde mej på bowlingbanan ;) Får vi ärva din tratt sen? :P Rocky kliar sig i öronen så ja håller på å blir gaalen!

2008-03-08 @ 10:12:04
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0