Fyfaaan, vilken tandvärk

Hej och hå. Haft tandvärk nu i tre dagar. De är en visdomstand som håller på och växer skulle jag tro. De gör så förbaskat ont.. Trots en utekväll igår så gick jag upp strax efter 8 pga tandvärken. Letade igenom alla tänkbara skåp och lådor efter värktabletter. Men jag tog tydligen de sista med mig till jobbet igår. Så jag traskade iväg till mamma.. och tur att jag hade med mig hennes nyckel för hon var i norrköping, annars hade jag slagit mig in. I mellanåt känner jag mig nästan lite febrig och kallsvettig. Tryckte i mig två tabletter och traskade hem. Nu känns de lite bättre.

Ska traska ner på stan och köpa födelsedagspresent till k's lillasyster som fyller år i morgon. Ska passa på att gå till apoteket också. Köpa hem hela Ipren hyllan!

Snart kommer K hem också. Natten till söndag. Jag längtar så! My best

image390

När hade våren tänkt komma då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0