Borta bra men hemma bäst!

Guuuu så skönt att komma hem. Vart i sälen i 4 dagar. Kommer lite update senare.
PUSS


Update:
Haft de så himla bra. Åkt massa snowboard och gått långprommisar med Elviz. Han tyckte också att resan var superbra. Sov hela bilresan dit och hem, han älskar verkligen att åka bil. Nu sitter jag här, känner mig lite småfet. Bara ätit massa gotta hela resan, lyx har de vart. Sen har jag träningsvärk i både vader, armar och insidan av låret. Lift killen förstod inte att jag och syrran inte ville ha ankarliften mellan benen. Men efter varje åk så satte han den mellan benen på oss iaf. De gör så ont nu, känns som jag fött barn tammesjutton.. yadayada!

Nu ska jag och Elviz gå på en lång prommenad. Nu jäklar blir de hårt den här veckan. Träna och bra mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0