Whoho...

OJ säger jag bara. Nu vet jag varken ut eller in. Vilket val ska jag välja? Jag vill tacka ja till båda men jag kan tyvärr bara säga ja till en sak. Hur vet man som 20åring vilket val man ska göra inför framtiden? Jag kan säga att jag inte har några erfarenheter om de här. Bleh.. jag har sagt till mig själv att jag ska sova på saken och bestämma mig till i morgon.

Ja, åter till något skitkul. Linda som är ny på maxi. Nybliven gävlebo direkt från huvudstaden. Utbildad frisör och supersöt och jädrans bra brud. Vi ska gå i skolan tillsammans.. great kommer de att bli. Även om hon är trött på frisör yrket så ska hon minsann få ge sig an på mitt hår. Köpte även hennes gamla skolböcker för 300kr istället för 800kr jag skulle ha betalat för två sprillans nya. Kanon bra.. Hon har även friskiskort så en till träningskompis.


Och till en sjuk sak. Så sjukt. Jag stod i slussen på jobbet nu ikväll och kollade på morgondagens schema och konstaterade jag att skulle vilja jobba även fast jag är ledig i morgon. Så jag snappade upp att Kristina jobbade 9-16 och sa till Catarina.. "vilken skön tid Kristina har. Kan hon inte sjukanmäla sig så jag får tiden." Catarina bara skratta och jag gick på en kvart rast. När jag kommer tillbaka efter rasten och åter kommer till slussen så står Catarina där med ett leénde. "Vill du fortfarande jobba i morgon? Kristina ringde nyss och sa att hon var dålig och skulle vara hemma i morgon". Jag menar vad är oddsen på de? Helt otroligt.. mitt sjätte sinne och jag.

Jag och k har precis smällt i oss kött och hemmagjorda potatisklyftor med skitgod sallad. Mumms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0