Stockholm

Först vill jag säga, hey jag kommer få världens träningsvärk i morgon.
Åkte med 9 tåget till sthlm och 19.30 hem. K's intervju gick jättebra, han var så nöjd.
Ca 10 000st personer hade sökt jobbet. 10-12st fick komma på intervju (K var en av dem)
och 2-3st får jobb. K har bra meriter även fast han är ung och de gillade honom så vi får bara hålla tummarna.

Medans K var på intervju i 3h så shoppade jag : ) mysigt värre, men sthlm är en stad jag aldrig skulle kunna bo i. De är bara kul att åka dit någongång ibland. Vet inte varför jag inte riktigt gillar sthlm på de viset.

Nu playboy mansion.
Jag älskar min K.

Kommentarer
Postat av: K

Mys moonie. Tack för idag!

2008-01-30 @ 23:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0