Överblick över 2007

Ok, lets see.

Januari;
Jag satte igång att träna på friskis och blev världens träningsfreak. K's bror fyllde år.

Februari;
Jag och K flyttade hit vi bor nu och vi trivs fortfarande kanonbra. Även om jag vill ha en större lägenhet ibland! K fyllde 20, vi köpte nya mobiltelefoner och jag skaffade mitt första abonnemang! ... jag var fortfarande träningsfreak.

Mars;
Jag klippte av mig nästan 3dm av håret. Köpte hund som är de bästa jag gjort! K's syster fyllde år.

April;
Påskmiddagar hit och dit. K jobbade i tyskland en vecka.

Maj;
Jag fyllde 20år. Tjejerna och jag åkte till Italien.

Juni;
K tog studenten. Vi var på Marie och Mackans bröllop. Jag och K firade 2år. Jag färgade håret knall-knall rött

Juli;
Fick mitt livs första semester och de var SJUKT skönt

Augusti;
Njöt fortfarande av min semster, gävle cityfest

September;
Åkte utomlands. Mycket jobb. Började färga tillbaka mitt hår till blont!

Oktober;
Fick min alldeles egna macbook av k. Bästa kusin 5år. Var på Lord of the dance.

November;
Julfest med jobbet på läkerolarena. Syster fyllde 18. Fick veta att min faster är gravid, en till kusin på G. Var hos optiken och fick konstaterat att jag såg som en kratta.

December;
En stressig månad med jobb, julklappsshopping! Hade en skitbra julafton och nyårsafton. Pappa fyllde 50år på julafton då jag och K också firade 2.5 år.

Ja, de var de! Jag har stora förväntningar på 2008. VI ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0