Nattbloggning

Kanske inte rikigt natt än men på väg att bli. Druckit för många koppar kaffe idag så nu får jag lida för de. Ögonen är röda och så gott som blodsprängda. Kan inte sova hur mycket jag än försöker. I morgon ska jag jobba och träna. Måste ta tag i träningen ordentligt. Rumpan och magen ska bort till sommarn. punktslut. Jag ska prioritera skola och träning först.. sen jobb. Jag planerar att leva lite på K. Får se om han går med på de.

Hans nyårslöften sprack riktigt igår och idag. Visst är jag besviken, men han lovade igen frånochmed idag. Vi får välla se. Mitt nyårslöfte var att träna och äta sundare. Jag har faktiskt klarat de bra, ja förutom bakelsen igår. Men de var ju trots allt min namnsdag så de stryker vi.


yada yada. Nu ska jag kolla på Bee movie till jag somnar. PUSS

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad pluggar du för nått och var? :) Bor också i Gävle nämligen!

2008-01-07 @ 12:39:44
URL: http://metrobloggen.se/josefinekarlsson
Postat av: crazyangel

Jag och Frida ska på baspasset på torsda, vore kul om du oxå ville följa :)

2008-01-07 @ 15:20:58
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0