Jobb och skola

Ja, idag har hunnit med båda. Skolan är fortfarande kul och just nu förstår jag inte hur jag kunde ha vart så skoltrött på gymnasiet. Jag längtar redan tills första provet vecka 8. Jag förstår om ni tycker jag är helt galen. Ni får tycka de.

Smällt i mig 2 koppar kaffe på lektionen ikväll. De blir som en grejj, kaffegrejj. Istället för kedjerökning så blir de kedjekaffedrickning. Alla dricker kaffe. Står kaffe på varje bänk. Varanann iaf. Lätt utan att överdriva.

Idag är de måndag, vägning på måndagar. Japp så de blir väl en till uppdate senare för att se hur  duktig jag har vart. Kan dock tillägga att jag druckit alkohol i helgen plus åt en bit smörgåstårta på jobbet häromdagen.. OJ, kom på nu också att de blev en halv hämtpizza igår också. Hjeelp. Tänk om jag gått upp..

PUSS, hörs snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0