Idag har jag jobbat och saknat skolan

Ja idag har jag inte vart i skolan.. eller jo, fast inte för att ha några lektioner. Jag träffade Linda, fick mina skolböcker och köpte en kaffe och var social några minuter innan jag åkte och jobba. Jag ville så gärna stanna där och mysa, inte åka iväg och jobba. När jag kom till jobbet så ville jag hem på engång. Skulle bara jobba 5h men lyckades smita tidigare. Skönt de iaf. I morgon ska jag till skolan och fick nyss veta att en gammal klasskompis Fabian ska läsa samma kurs som mig. Så nu känner jag någon i varje ämne. Skönt.

Jag och k har smällt i oss kina mat ikväll. Mysigt. Nu ska jag dricka blåbärste och titta i mina skolböcker :P

PUSS

Kommentarer
Postat av: Karin

kina mat är gott!

2008-01-16 @ 00:03:01
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: öl denice.

det känns som du börjar trivas riktigt bra med ditt liv nu. jag är glad för din skull. ikisuus.

2008-01-16 @ 11:37:59
URL: http://denicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0