Idag har jag haft min första matte lektion.

Skuttade upp i morse. Kom till skolan 25min innan jag började. De tar max 20 sekunder att gå till skolan. Skolan är bara rakt över gatan. Tänkte ta en kaffe med Linda i skolan innan jag skulle börja, men hon började inte förens 15 idag. Så jag köpte en kaffe själv och messade med henne istället. När jag satt där utanför klassrummet kommer Sofia och går. oh yes. Hon skulle gå på matte med mig. Två klasskompisar. Sofia och Fabian.. Great. Bra lärare där också, jag bara älskar att gå i skolan.

Nu ska jag städa lite, göra lite myslunch med K sen ska jag iväg och träna med syster och Emelie.

Idag är de bara NIO dagar kvar till lön. Är de någon mer än jag som känner att de är lite klent på kontot? Fast om man tänker så har den här lönen räckt till mycket.

Hyra ca 2000;-
Övriga räkningar 2000;-
Julklappar + födelsedagspresent åt pappa ca 4000;-
Nyårsmiddag ca 2000;-/2 =1000;- eftersom jag dela med K
Skolböcker ca 500;-
Träningskort 1500;-
Mat ca 1200;-
Kläder, julafton, nyår 700;-
Hylla med spottar + Låg barstol till hallen 2400;-/2 =1200;- delade med K
Övrigt som familjespel, underkläder, smycken, små tjafs helt enkelt ca 800;-

Usch, jag vill inte räkna ut summan på de här.
14900;- Så ja, nästan 15000;- har jag gjort av med den här månaden och de är absolut inte så att jag lever på nudlar.

PUSS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAR MED OCH TÄVLA OM ETT NITARMBAND! :] ..

http://colaburk.blogg.se/1200497265_tvling__armband_spons.html#comment

2008-01-16 @ 16:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0