Börjar komma igång nu efter en slapp dag

K's lillasyster sov här inatt. Idag har hon och jag bara legat i soffan och slötittat på tv. Till frukost åt vi rostbröd med nutella på. Hennes favorit. Jag tycker de är okej med en macka, men inte hon. Jag tror hon satte i sig 7 mackor. Hon lär passa på när hon är här. Hemma hos henne serveras inte någon nutella. De gjorde de inte heller hos mig när jag var mindre och bodde hemma. Mamma tyckte väl att de var bättre med ost eller skinka på mackorna. Vilket också hennes mamma tycker. SÅ ja, ibland är de bra att ha en storebror man kan sova hos och få Nutella till frukost!

Nu blir de tacos. PS, i morgon börjar jag skolan. Sablar elefanter vad jag längtar. Jag längtar mest till den dagen läraren trycker upp ett prov i ansiktet på mig med 580 svåra frågor. Ni må tycka jag är helt rubbad, BUT jag är redo. Innan jag börjar i morgon ska jag träna med sis och sen införskaffa mig skrivblock och fina pennor. Sen är jag redo. Fit for fight. HEY-mvg här kommer jag.

Kommentarer
Postat av: paulina.

ja
:) i photoshop.

2008-01-13 @ 21:15:16
URL: http://colaburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0