What type of job do you dream about?

Godmorgon! Idag gick jag upp vid sju och har nu pluggat matte i 3h.
Jag tycker att jag är väldigt duktig. Ska snart hoppa in i duschen och
göra mig klar till lektionen som börjar 12.45! Men sitter och kollar på
lite nya jobb, är så sugen på något nytt nu när K har fått nytt..

Jag skulle vilja få jobb på någon inredningsbutik eller typ plantagen
eller blomsterlandet och få hålla på med blommor.
Men jag vet inte
om de är så bra eftersom jag är allergisk mot pollen. Hm.. de tål att
tänkas på. Arrangera stora projekt med blommor och dekoration till
stora bröllop och begravningar. Thats my dream job I think..

image345

Jag bjuder på köksblomma här hemma!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det låter som ett väldigt roligt jobb! Jag funderar på något liknande, någon inredningsbutik som Village eller något sådant verkar också vara kul!
Lycka till i jobbsökandet! Ha en bra dag!

2008-02-13 @ 11:09:53
URL: http://madeleinejanssons.blogg.se
Postat av: crazyangel

Du får gå floristutbildning då ? :) Det gör ju mthla.blogg.se

2008-02-13 @ 17:43:22
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0