Nyttig mat och träning

Syster kom hit vid 17 snåret. Vi gjorde spenat och ägg och taggade till träningen.
Träningen är sjuuuukt kul och vi skrattade och flamsade på slutet. Galet trött.

På hemvägen hämtade jag ut min H&M beställning. Tre plagg ur AIDS kollektionen.
Verkligen superfina, hoppas bara att de är lika fina på mig också. Jag får prova
dem i morgon. För nu ska jag gå en lång sväng med Elviz. När jag kommer in duscha,
göra varma mackor och blåbärste. Mysa i soffan med duntäcket framför
Fråga Olle och Girls of the playboymansion och självklart sakna K, mest!

Godnatt vänner!

image347

Ibland är vi för snygga helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: matilda

HAHA söt bild :D

2008-02-13 @ 22:22:07
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0