Mysig dag!

Sååå efter lite om och men så kom K hem igår kväll. Han åker igen på måndag och blir borta 2-3veckor. Han är alltså borta när han fyller år, vilket jag tycker är jätte tråkigt.
De får gå helt enkelt. Vi ringer iaf gratis till varandra, jätte skönt.

Idag klev vi upp i tid för vi hade tid hos optikern. SÅ nu ser jag. De är som i en helt annan värld. Så härligt. Sen gick vi och shoppade lite, åt lunch på stan.

Nu är vi hemkommen ifrån bollhallen. Vi har spelat en timme badminton, grymt kul. Så nu ska jag träna lite tills han kommer hem nästa gång så jag kan ge han stor stryk.. för nu "lekte" han med mig som han själv så fint uttryckte de..

Ikväll ska vi laga mysmat och kolla på första delen av melodifestivalen.

Hoppas ni har en trevlig helg gott folk. PUSS

Kommentarer
Postat av: Emsan

Åh, låter som en toppenmysig dag! Hoppas kvällen fortsätter på samma sätt! Ha det toppen!

2008-02-09 @ 22:27:24
URL: http://www.emmaa86.blogg.se
Postat av: deeee

då kan jag komma upp och bo hos dig några dagar :) vi kan ha riktiga hannah&denice kvällar! :)

2008-02-11 @ 11:04:13
URL: http://denicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0