Mest mys!

Inatt sov K's lillasyster här. Kanonmysigt. Massa godis, chips, läsk och melodifestivalen!
I morse klev vi upp ganska tidigt. Åt rostmackor med nutella. Lil K's favorit, min lite också. Vi åkte sen bil med syster&R till valbo på små-hunds-träff. Hoppas på att kunna visa lite bilder sen.

Var inte så många hundar, men de räckte. De hade fullt upp ändå med varandra. Kul iaf att Elviz fick träffa Dior (sin mamma) Även om de kanske inte känner igen varandra på de viset men Elviz är sin mamma upp i dagen, både till utseende och personligheten. Rockan är ändå min favorit. Hoppas jag får någon bra bild av emma så ska ni få se vad jag menar!

Men mysigt var de att träffa folk och hundar. Minus till den stora hundgården som var jätte isig och skitig. Tror alla hundar fick bada när de kom hem, de har E fått gjort. Nu sover han som en stock. De tar minsann på krafterna att busa! Hoppas de blir fler hundträffar, kanske bättre på sommarn när de inte är så slaskigt. Då vi mattar/hussar kan sitta och sola medans de busar.

Om ca ELVA timmar tills jag ska möta upp ÄLSKLINGEN vid tåget. Tror ni jag längtar?

image365

Elviz var lördagsfin till melodifestivalen!

Kommentarer
Postat av: K

Ääääääntligen moon. Ska kliva på tåget om 20 min ungefär. Miss you

2008-02-24 @ 16:45:28
Postat av: matilda

haha va söööt :D

2008-02-25 @ 01:30:29
URL: http://matildahammar.blogg.se
Postat av: crazyangel

Hannah vill inte elvan va med i tävlingen? :)

2008-02-27 @ 13:55:30
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0